همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین برگزار می شود

همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری آژیراک از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر در قزوین گفت: هدف از برگزاری این همایش در گامِ نخست، فراهم آوردن فرصت علمی برای پژوهشگران به منظور ارائه مطالعات و تحقیقات و نیز شناسایی و معرفی جدیدترین یافته های پژوهشی در زمینه تاریخ، تمدن، فرهنگ و هنر استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با برشمردن محورهای همایش مذکور افزود: تاریخ و جغرافیای قبل و بعد از اسلام و دوران معاصر، باستان شناسی، معماری و شهرسازی از گذشته تا امروز، موزه ها، آثار و اشیای تاریخی، هنر، تاریخ و ادبیات و بررسی آثار ادبی، گویش، زبان شناسی و ادبیات عامه، فرهنگ و مردم شناسی، آداب و رسوم، آیین ها و مراسم محلی، گردشگری و استعدادهای آن، صنایع و هنرهای دستی، آثار و زندگی مفاخر و مجموعه دولتخانه صفوی به صورت ویژه از جمله محورهای این همایش به شمار می روند.

خزائلی با بیان اینکه این همایش در تاریخ 7 شهریور برگزار می شود ادامه داد: آخرین تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه همایش 10مرداد تعیین شده و علاقمندان به حضور در این همایش می توانند آثار خود را با محوریت موضوعات ذکر شده به آدرس ishistory.qazvin@gmail.com ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09198200334 با دبیرخانه همایش در تماس باشند .

او خاطرنشان کرد: همچنین علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.qazvin.mcth.ir/?p=15777 )سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) شیوه نامه ارسال آثار را مطالعه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه برگزاری این همایش با تلاش و همکاری پایگاه تاریخی شهر قزوین و انجمن ایرانی تاریخ شعبه قزوین صورت گرفته یادآور شد: این همایش به دنبال سلسله نشست های علمی – فرهنگی قزوین نامه برگزار می شود و امیدواریم برگزاری آن اقدامی موثری برای معرفی شایسته و حفظ داشته های ارزشمند تاریخی و فرهنگی قزوین باشد.

همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین برگزار می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین برگزار می شود"، کلیک کنید.