همراهی و همکاری آیت الله رییسی با پلیس فراموش نشدنی است

همراهی و همکاری آیت الله رییسی با پلیس فراموش نشدنی است

رییس پلیس پیشگیری فراجا گفت: شهید رییسی از جمله روسای جمهوری بود که به خوبی پلیس را شناخت و با ما همکاری خوبی داشت.

سردار علی مویدی در گفت وگو با آژیراک با اشاره به شخصیت شهید آیت الله رییسی گفت: شهید رییسی بزرگ مردی بود که برای خدمت به مردم همیشه آماده بود و انگار برای همین کار ساخته شده بود. آیت الله رییسی در همین مدت کوتاهی که رییس جمهور بودند، بیشترین خدمت را به مردم ارایه کردند و بیشترین تاثیر مثبت را از خود برجای گذاشتند. 

رییس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: شهید رییسی جزو اولین رییس جمهورهایی که بود که به خوبی، پلیس، وظایف و اختیارات  آن را شناخت و نهایت همکاری و همراهی را با پلیس داشت و این فراموش نشدنی است. 

وی افزود: زمانی که شهید رییسی ریاست قوه قضاییه را بر عهده داشتند؛ در زمینه اختیارات پلیس اقدامات خوب و موثری انجام دادند. همچنین در زمان ریاست جمهوری خود نیز در زمینه امکانات و تجهیزات پلیس با ما همکاری خوبی داشتند. 

رییس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد:ایشان انصافا در زمینه مساعدت و همکاری با پلیس در خط مقدم بود.

پایان خبر آژیراک 

همراهی و همکاری آیت الله رییسی با پلیس فراموش نشدنی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همراهی و همکاری آیت الله رییسی با پلیس فراموش نشدنی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همراهی و همکاری آیت الله رییسی با پلیس فراموش نشدنی است"، کلیک کنید.