واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای تحریم دیوان کیفری بین المللی

واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای تحریم دیوان کیفری بین المللی

به گزارش آژیراک «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب لایحه مجازات علیه دیوان کیفری بین المللی به دلیل برخورد با رژیم صهیونیستی را «انعکاس واقعی قوانین آمریکا» دانست و گفت: یک قانون رُم، یک قانون کلی و یک قانون به سبک آمریکایی وجود دارد.

به نقل از آژیراک پس از آنکه دیوان کیفری بین المللی اعلام کرد که حکم بازداشتی را علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر می کند، مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانونی را درخصوص اعمال تحریم هایی علیه این دیوان تصویب کرد.

این پیش نویس در مجلس نمایندگان آمریکا با رای موافق 247 عضو کنگره در مقابل 155 رای مخالف تصویب شد.

«کریم خان» دادستان دیوان کیفری بین المللی پیش از این اعلام کرده بود که درخواست صدور حکم بازداشت علیه نتانیاهو و «یوآو گالانت» وزیر جنگ کابینه او را داده است.

311311

واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای تحریم دیوان کیفری بین المللی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای تحریم دیوان کیفری بین المللی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای تحریم دیوان کیفری بین المللی"، کلیک کنید.