ورود 100 اتوبوس برقی چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تا شهریور

ورود 100 اتوبوس برقی چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تا شهریور

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از آغاز روند ارسال 100 دستگاه اتوبوس برقی چینی از یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، مهدی پیرهادی در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در هفته محیط زیست 1000 دستگاه تاکسی برقی به شهر اضافه شد و 200 دستگاه پلاک گذاری شد که اتفاق بسیار خوبی به ویژه در راستای کاهش آلودگی ها بود.

وی افزود: بر اساس آنچه شنیدیم 100 دستگاه اتوبوس برقی از 2500 دستگاه قرارداد با چین تا شهریورماه به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار بود شهرداری نرم افزاری برای برخط کردن تاکسی ها ارائه دهد که هنوز انجام نشده است تاکید کرد: اگر مشکلی در این خصوص وجود دارد علت آن توضیح داده شود.

ورود 100 اتوبوس برقی چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تا شهریور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود 100 اتوبوس برقی چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تا شهریور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود 100 اتوبوس برقی چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تا شهریور"، کلیک کنید.