وزیر فرهنگ: شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین» برگ دیگری از رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا کرد

وزیر فرهنگ: شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین» برگ دیگری از رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت سیدهاشم صفی‌الدین رییس شورای اجرایی جنبش مقاومت اسلامی لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش آژیراک و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت مجاهد مقاوم، رییس شورای اجرایی جنبش مقاومت اسلامی لبنان، جناب سیدهاشم صفی‌الدین رضوان الله علیه از یک سو برگ دیگری از رسوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی و سکوت بزدلانه مجامع جهانی و دولت‌های مدعی حقوق انسانی را برملا کرد و از سوی دیگر غریو مظلومیت و بی‌پناهی مردم مقاوم لبنان و فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

اگرچه رفتارهای سبعانه دژخیم صهیونیست در ماه‌های اخیر یاران و همراهان جبهه مقاومت را داغدار و ماتم‌زده کرد، اما به برکت خون‌های ریخته شده‌ای که به فیض شهادت نائل گشتند، درخت تنومند آزادگی و ایستادگی پرثمرتر از قبل، امیدوارانه چشم انتظار وعده الهی و نابودی و اضمحلال رژیم سرکش اسرائیل و ایادی وابسته آن است که به لطف خدای متعال به زودی شاهد آن خواهیم بود.

اینجانب شهادت عالم مجاهد صفی‌الدین را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همرزمان و همراهان سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و ملت‌‏های سربلند لبنان و فلسطین تسلیت می‌‏گویم و از درگاه حضرت احدیت، نصرت و پیروزی نهایی امت اسلامی را در میدان مبارزه و جهاد با ظالمان و مستکبران خواستارم.»

پایان خبر آژیراک

وزیر فرهنگ: شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین» برگ دیگری از رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر فرهنگ: شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین» برگ دیگری از رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر فرهنگ: شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین» برگ دیگری از رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا کرد"، کلیک کنید.