وضعیت خوب حجاج ایرانی در عربستان/ارسال دارو از ایران به مکه مکرمه

وضعیت خوب حجاج ایرانی در عربستان/ارسال دارو از ایران به مکه مکرمه

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از وضعیت مطلوب سلامتی زایران ایرانی در مکه مکرمه خبر داد

به گزارش آژیراک، سیدعلی مرعشی درباره آخرین اقدامات انجام شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ایام حج امسال گفت: خوشبختانه  روز گذشته داروهای ارسال شده از ایران از گمرک مدینه منوره ترخیص شد و شب گذشته این محموله در مکه مکرمه تخلیه شده و به بیمارستان هلال احمر ایران در مکه رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند درمان زایران بیمار، سرعت خوبی دارد، گفت: وضعیت کلی سلامت زایران ایرانی در عربستان مطلوب است و شرایط از نظر سلامتی زایران هم در وضعیت خوبی قرار دارد.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره اینکه درحال حاضر چه تعداد از زایران در مکه تحت درمان قرار دارند، اظهارکرد: آمارهای ما حاکی از این است که در حال حاضر  10 زایر در مکه بستری هستند که که پنج نفر از آنها دچار دچار شکستگی استخوان ران شده اند.

مرعشی در همین راستا به زایران خانه خدا توصیه کرد که توصیه ها و نکات ایمنی را در استفاده از پله های برقی رعایت کنند. همچنین هنگام عبور از روی سنگ هایی که به تازگی شسته شده و همچنان خیس است، دقت بیشتری داشته باشند.

پایان خبر آژیراک

وضعیت خوب حجاج ایرانی در عربستان/ارسال دارو از ایران به مکه مکرمه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت خوب حجاج ایرانی در عربستان/ارسال دارو از ایران به مکه مکرمه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت خوب حجاج ایرانی در عربستان/ارسال دارو از ایران به مکه مکرمه"، کلیک کنید.