پدافند هوایی کشور نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد

پدافند هوایی کشور نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد

آژیراک/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به عملکرد فوق‌العاده سامانه‌های پدافند کشور و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی گفت: این عملکرد و هوشیاری و آمادگی کامل نیروهای مسلح، تمام نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد.

حسن محمدی مجد در گفت و گو با آژیراک اظهار کرد: وعده صادق یک و دو، عملیات موفق و افتخارآمیز جمهوری اسلامی، تمام ابهت پوشالی باند جنایتکار صهیونیستی را به باد فنا داد. این دو عملیات قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و به جهان نشان داد که علیرغم وجود تحریم‌های ظالمانه، توجه به توانمندی‌های داخلی چگونه می‌تواند صنعت نظامی کشورمان را اعتلا بخشد.

وی افزود: حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی برای جبران شکست مفتضحانه این رژیم آپارتاید صورت پذیرفت. این حمله که با پشتیبانی تمام جبهه کفر و ظلم از آمریکا، انگلیس و کشورهای ناتو انجام شد، با پدافند فعال و قوی جمهوری اسلامی مواجه شد.

محمدی مجد ادامه داد: سامانه‌های پیشرفته پدافند ساخت دانشمندان مجاهد جمهوری اسلامی توانستند اکثر موشک‌ها را رهگیری و نابود کنند. عملکرد فوق العاده موفق سامانه‌های پدافند داخلی و هوشیاری و آمادگی کامل نیروهای مسلح، تمام نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد.

وی در پایان عنوان کرد: این موفقیت را به تمام هم وطنان عزیز، مخصوصا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

پایان خبر آژیراک

پدافند هوایی کشور نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پدافند هوایی کشور نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پدافند هوایی کشور نقشه‌های جبهه کفر و ظلم را نقش برآب کرد"، کلیک کنید.