پزشکیان: تمام تلاش ما حل مشکلات و گرفتارهای مردم است

پزشکیان: تمام تلاش ما حل مشکلات و گرفتارهای مردم است

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تلاش بنده این خواهد بود با هماهنگی، همفکری و همدلی این مسیر را طی کرده و مشکلات مردم را پاسخگو بوده و حل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب امروز یکشنبه (۳۱ تیرماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد و با دعوت رئیس مجلس در جایگاه سخنگاه ایستاد و در سخنانی کوتاه گفت: ما باید دست به به دست هم بدهیم تا از بحران‌هایی که برای کشور ایجاد شده است و مشکلاتی که وجود دارد، بتوانیم با هماهنگی، همفکری و همدلی عبور کرده و مسیر را طی کرده و مشکلات مردم را پاسخگو شویم.

رئیس جمهور منتخب افزود: تمام تلاش بنده این خواهد بود که پاسخگوی مردم بوده و مشکلات و گرفتار‌های مردم را حل کنیم. چرا که در این زمان که مردم به ما اعتماد کردند و مسئول شدیم، ما تصور نمی‌کنیم برای خود کسی شدیم.

ادامه دارد…

پزشکیان: تمام تلاش ما حل مشکلات و گرفتارهای مردم است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: تمام تلاش ما حل مشکلات و گرفتارهای مردم است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: تمام تلاش ما حل مشکلات و گرفتارهای مردم است"، کلیک کنید.