پلیس در انتظار ابلاغ افزایش مبلغ جریمه های رانندگی ازسوی دولت است

پلیس در انتظار ابلاغ افزایش مبلغ جریمه های رانندگی ازسوی دولت است

رییس پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت افزایش نرخ جریمه های رانندگی را تشریح کرد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با آژیراک، درباره سرانجام افزایش مبلغ جریمه های رانندگی گفت: درباره افزایش جریمه ها باید بگویم که ما کماکان منتظر هستیم تا نرخ جدید توسط دولت محترم ابلاغ شود، اما متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است. همانطور هم که بارها گفته ایم، به محض ابلاغ از سوی دولت پلیس راهور می تواند آن را ابلاغ کند.

رییس پلیس راهور فراجا درباره میزان افزایش مبلغ جرایم نیز گفت: درباره میزان دقیق افزایش مبالغ فعلا نمی توان چیزی گفت و باید منتظر ابلاغ دولت باشیم چرا که نرخ پیشنهادی ما و نرخی که دولت قصد ابلاغ آن را دارد تفاوت هایی کرده است. اما باز هم درباره میزان دقیق آن نمی توان چیزی گفت و باید منتظر اعلام رسمی باشیم. پس از آن حتما جدول نرخ جدید جرایم را منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: اگر بر اساس روال عادی به موضوع نگاه کنیم باید تا 20 فروردین ماه افزایش مبلغ جریمه ها ابلاغ می شد؛ اما متاسفانه این اتفاق هنوز رخ نداده و تاخیر داشته است. تا زمانی هم که این موضوع از سوی دولت به ما ابلاغ نشود، جریمه های رانندگی بر اساس همان نرخ قبلی خواهد بود.

پایان خبر آژیراک

پلیس در انتظار ابلاغ افزایش مبلغ جریمه های رانندگی ازسوی دولت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس در انتظار ابلاغ افزایش مبلغ جریمه های رانندگی ازسوی دولت است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس در انتظار ابلاغ افزایش مبلغ جریمه های رانندگی ازسوی دولت است"، کلیک کنید.