پیاده‌روری اربعین حسینی نماد استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری است

پیاده‌روری اربعین حسینی نماد استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون تأکید کرد: حرکت جهانی پیاده‌روی اربعین حسینی نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی، آزادی‌خواهی و ذلت‌ناپذیری است.

علی مهبودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آژیراک اظهار کرد: اربعین میعادگاه مستضعفان و محرومان، گردهمایی سربازان حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، حرکت به سمت عبودیت، سعادت و ولی یاوری و فرصت تبیین سیره عملی و نظری شهدای کربلا است.

وی با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در اربعین حسینی در قالب سفر به کربلا یا «جاماندگان» بیان کرد: این حرکت جهانی که نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی، آزادی‌خواهی و ذلت‌ناپذیری است بنا به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی در دل جان‌های بسیاری ریشه زده تا کمالِ اخلاق، انسانیت، شجاعت و عدالت‌طلبی را درک کرده و در آن مسیر گام بردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون یادآور شد: امیدوارم دانشگاهیانی که توفیق حضور در کربلا را نداشتند، در قالب «جاماندگان» حضوری پرشور داشته باشند.

پیاده‌روری اربعین حسینی نماد استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیاده‌روری اربعین حسینی نماد استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیاده‌روری اربعین حسینی نماد استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری است"، کلیک کنید.