پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

آژیراک/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران در شاهرود از رانندگان خواست در سفر به این شهرستان و خصوصا چند گردنه برفگیر حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

سرهنگ علیرضا شایینی شامگاه جمعه 4 اسفندماه ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی اظهار کرد: توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیر ضروری در محورها و گردنه های برفگیر و از جمله توسکستان و خوش ییلاق خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به گزارش های هواشناسی و احتمال بارش برف در استان سمنان و شهرستان شاهرود توصیه کرد: رانندگان، مسافران و  همشهریان شاهرودی در یکی دو روز آینده و خصوا در ایام تعطیل نیمه شعبان از سفر غیرضرور اجتناب کرده و توصیه های همکاران پلیس راه را جدی بگیرند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: انتظار می رود که رانندگان همواره رعایت سرعت مطمینه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

وی بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی این شهرستان تاکید کرد و گفت: سالم بودن سیستم گرمایشی اطمینان از پر بودن باک سوخت خودرو و سالم بودن برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

رییس پلیس شاهرود با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور و پلیس راه فرماندهی انتظامی در تمامی محورها آماده خدمت رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

پایان خبر آژیراک

پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی برف و باران در گردنه های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی"، کلیک کنید.