کابوس مسی و رونالدو! – آژیراک

کابوس مسی و رونالدو! - آژیراک

به گزارش خبرگزاری آژیراک؛ تیم ملی پرتغال در دور گروهی رقابت های جام ملت های اروپا با تیم های جمهوری چک، ترکیه و گرجستان هم‌گروه بود. با وجود این که پرتغالی ها به عنوان تیم اول از گروه خودشان صعود کردند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند، اما کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی موفق به گلزنی نشد. یعنی رونالدو در سه بازی هیچ گلی نزد و فقط یک پاس گل داده است.

از سوی دیگر در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی کانادا رفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. آلبی سلسته پس از آن به مصاف شیلی رفت و با نتیجه یک بر صفر برنده شد. آرژانتینی ها صعود خود را به مرحله بعدی کوپا آمه ریکا قطعی کردند اما مسی هیچ گلی در این بازی ها نزده است و مسی هم مثل رونالدو فقط یک پاس گل داده است.

لیونل مسی در حال حاضر سی و هفت سال سن دارد و کریستیانو رونالدو 39 ساله است و به نظر می رسد که این دو فوق ستاره دیگر در انتهای دوران حرفه ای خود قرار گرفته اند.

257 251

کابوس مسی و رونالدو! – آژیراک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کابوس مسی و رونالدو! – آژیراک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کابوس مسی و رونالدو! – آژیراک"، کلیک کنید.