کشف 40 کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام

کشف 40 کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه بار فرودگاه امام خمینی خبر داد.

به گزارش آژیراک، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در حین بررسی و کنترل محموله های پستی، به یک مرسوله حاوی 160 کیلوگرم چای، به مقصد یکی از کشورهای خارجی، مشکوک شدند.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا ادامه داد: ماموران متخصص در این حوزه، ضمن اخذ دستور از مرجع قضایی با حضور نماینده گمرگ، اقدامات لازم را در خصوص بازگشایی و بررسی این محموله انجام داده و پس از بررسی دقیق متوجه شدند که چای موجود در بسته ها آغشته به مواد مخدر از نوع تریاک است که پس از توزین و بازرسی دقیق مشخص شد که مقدار 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در این بسته قرار دارد.

بنی اسدی فر گفت: فرد مرتبط با محموله شناسایی و پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پایان خبر آژیراک

کشف 40 کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 40 کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 40 کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام"، کلیک کنید.