۱۱۰۰ نفر دهه اول محرم در کردستان خون اهدا کردند

۱۱۰۰ نفر دهه اول محرم در کردستان خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری آژیراک از سنندج، محمد سعید کریمیان اظهار کرد: این آمار اهدای خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته است.

وی از فعالیت تیم‌های ثابت و سیار خونگیری در روزهای تاسوعا و عاشورا در کردستان خبر داد و افزود: در این ۲ روز، ۶۳۵ نفر برای اهدای خون به مراکز خون‌گیری کردستان مراجعه‌ کردند که موفق به اهدای ۵۳۹ واحد خون شدند.

مدیرکل انتقال خون کردستان، توزیع اهداکنندگان و حفظ ذخایر خون را ۲ دستاورد ارزشمند این طرح برشمرد و یادآور شد: نیاز بیماران به خون همیشگی است و پاسخگویی به این نیاز با استمرار مراجعه و مدیریت حضور اهداکنندگان امکان پذیر است.

کریمیان از حضور همیشگی اهداکنندگان خون قدردانی کرد و گفت: ادای نذر خون در مناسبت خاص ماه محرم ارزشمند است اما کافی نبوده و ضروری است اهداکنندگان توجه ویژه به اهدای خون در تمام روزهای سال داشته باشند.

46

۱۱۰۰ نفر دهه اول محرم در کردستان خون اهدا کردند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۱۰۰ نفر دهه اول محرم در کردستان خون اهدا کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۱۰۰ نفر دهه اول محرم در کردستان خون اهدا کردند"، کلیک کنید.