۱۵ شهریور آخرین مهلت مراجعه به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی

۱۵ شهریور آخرین مهلت مراجعه به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: ۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش آژیراک، حجت‌الله الماسی در این باره گفت:  ۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی مراجعه نکرده‌اند و ۱۵ شهریور آخرین مهلت دانش آموزان به پایگاه های سنجش آمادگی تحصیلی خواهد بود. 

وی افزود: از ۱۵ شهریور به بعد کلیه سامانه ها بسته می شود. ۸۱۹ مرکز ثابت در سراسر کشور در تمام شهرستان ها داریم  و این مراکز مثل مدرسه،  دوشنبه و چهارشنبه ها باز هستند و مدیر و معاون و معلمان  آنجا منتظرند که  اگر مواردی جا مانده بود، کار سنجش را انجام دهند.

وی در مورد دانش آموزان اتباع نیز گفت: دانش آموزان اتباع تا زمانی که به صورت قانونی و رسمی کد نگیرند و نتوانند در سامانه ثبت نام کنند، امکان سنجش شان وجود ندارد.

پایان خبر آژیراک 

۱۵ شهریور آخرین مهلت مراجعه به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۵ شهریور آخرین مهلت مراجعه به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۵ شهریور آخرین مهلت مراجعه به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی"، کلیک کنید.