جام جهانی فوتبال ساحلی| کامبک ایران مقابل تاهیتی/ حریف تیم ملی در یک چهارم مشخص شد

جام جهانی فوتبال ساحلی| کامبک ایران مقابل تاهیتی حریف تیم ملی در یک چهارم مشخص شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست تاهیتی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد و حریف امارات شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 که در کشور امارات برگزار می شود، از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف تاهیتی رفت و با نتیجه 5 بر 3 حریف خود را شکست داد تا در رده نخست گروه B قرار بگیرد و در مرحله بعد به مصاف امارات برود.

حمید بهزاد پور (2 گل)، امیر میرجلیلی، تیانی تیو (گل به خودی) و محمدعلی مختاری برای ایران گلزنی کردند و گری لاباسته، رونوی تینیرایواری و پاتریک برای تاهیتی گلزنی کردند.

با این برد، ایران 7 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه دوم صعود کرد و حریف امارات در یک چهارم نهایی شد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| کامبک ایران مقابل تاهیتی/ حریف تیم ملی در یک چهارم مشخص شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام جهانی فوتبال ساحلی| کامبک ایران مقابل تاهیتی/ حریف تیم ملی در یک چهارم مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام جهانی فوتبال ساحلی| کامبک ایران مقابل تاهیتی/ حریف تیم ملی در یک چهارم مشخص شد"، کلیک کنید.