صدوسومین دربی استقلال و پرسپولیس آغاز شد/ آبی ها با توپ پر آمدند – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

صدوسومین دربی استقلال و پرسپولیس آغاز شد/ آبی ها با توپ پر آمدند - خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آژیراک، صد و سومین دیدار تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم از بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 20 امروز چهارشنبه 23 اسفند به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و اوستون اورونوف.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافایل سیلوا، امید حامدی فر، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

استقلال هجومی شروع کرد

آبی های تهران که توپ را به گردش درآوردند در دو دقیقه ابتدایی کار را هجومی آغاز کردند و تا درون محوطه جریمه هم رفتند اما ضربه سر بلانکو در آغوش علیرضا بیرانوند آرام گرفت. با این حال استقلال به روند هجومی خود ادامه داد و در دقیقه سوم خطای اسماعیلی فر روی ماشاریپوف یک ضربه ایستگاهی خوب نصیب آبی ها کرد که ارسال این توپ توسط مهدی پور با دفع درست بیرانوند همراه شد.

پوشش کامل دیدار دو تیم در این خبر تکمیل می شود…

صدوسومین دربی استقلال و پرسپولیس آغاز شد/ آبی ها با توپ پر آمدند – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدوسومین دربی استقلال و پرسپولیس آغاز شد/ آبی ها با توپ پر آمدند – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدوسومین دربی استقلال و پرسپولیس آغاز شد/ آبی ها با توپ پر آمدند – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.