رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است

رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است

آژیراک/زنجان معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: رویکرد ما بهره گیری هرچه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه های وزارت نیرو است.

مریم کارگر نجفی امروز (شنبه، یکم اردیبهشت ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان، اظهار کرد: مجوز جذب 1000 نخبه علمی در زیرمجموعه های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون 60 نفر جذب شده اند و فرآیند جذب 126 نفر در حال انجام است.

وی بیان کرد: از حدود 10 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از 1000 شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت 80 درصد این شرکت ها، حوزه برق است.

کارگر نجفی با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیق های خوبی داشته است، ادامه داد: عمده این موفقیت ها در گذر از پیک تابستان 1401 و 1402 در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستاها در کشور اشاره کرد و گفت: رکوردزنی در کاهش اجرای پروژه ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.

کارگر نجفی افزود: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره وری در دو سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیریت ها با هدف بهبود در انجام امور است، گفت: در حوزه های زیرساختی فعالیت های خوبی در استان انجام شده است.

در پایان مراسم، پروانه برهانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ی زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

پایان خبر آژیراک

رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است"، کلیک کنید.