جمعه گرم در انتظار زنجانی‌ها

جمعه گرم در انتظار زنجانی‌ها

آژیراک/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اکنون آسمان اغلب مناطق این استان صاف تا کمی ابری است و این شرایط از بعدازظهر با افزایش پوشش ابرها و وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار آژیراک، اظهار کرد: امروز سرعت وزش باد در برخی نقاط استان به نسبتاً شدید می‌شود و بارش‌های خفیف، محلی و به‌صورت نقطه‌ای نیز محتمل است.

وی ادامه داد: سامانه بارشی فعالی در روزهای آینده برای استان پیش‌بینی نشده و پدیده غالب جوی استان وزش باد است که اغلب بعدازظهرها به آستانه نسبتاً شدید خواهد رسید.

رحمن‌نیا گفت: تا روز جمعه این هفته دمای استان افزایش می‌یابد و هوای گرمی در استان حاکم می‌شود؛ اما از اوایل هفته آینده بخصوص روز یکشنبه این روند کاهشی خواهد بود.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۴ درجه سانتیگراد اعلام و اضافه کرد: این دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

پایان خبر آژیراک

جمعه گرم در انتظار زنجانی‌ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمعه گرم در انتظار زنجانی‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمعه گرم در انتظار زنجانی‌ها"، کلیک کنید.