الحوثی: تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است

الحوثی: تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است

رهبر انصارالله یمن گفت: تجاوزات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه که از ۱۰ ماه گذشته همچنان ادامه دارد، یک آزمون واقعی برای تمام جامعه بشریت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در رابطه با آخرین وضعیت فلسطینیان و ساکنان غزه که مورد حمله نیرو‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، اظهارکرد: تجاوزات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه که از ۱۰ ماه گذشته همچنان ادامه دارد، یک آزمون واقعی برای تمام جامعه بشریت به شمار می‌رود.

وی افزود: جنایات جنگ نسل‌کشی و کشتار دسته جمعی علیه ملت فلسطین، آزمون و آزمایشی برای وجدان و ارزش‌های مشترک جامعه انسانی است.

الحوثی خطاب به جوامع بشری اظهارکرد: سکوت در برابر جنایت نسل‌کشی در نوار غزه به معنای این است که جوامع بشری، وجود و کرامت انسانی و حق حیات را هدر داده‌اند.

 

در حال بروزرسانی…

الحوثی: تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الحوثی: تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الحوثی: تجاوزات اسرائیل به غزه آزمونی برای بشریت است"، کلیک کنید.