علم و عمل دو کلید اصلی انتخاب معاون علمی 

معاون علمی در عصر چالش‌های نوظهور (۴)؛

علم و عمل دو کلید اصلی انتخاب معاون علمی 

 مدیر یک خانه خلاق گفت: ما به فردی نیاز داریم که درباره اکوسیستم‌های مختف دنیا پژوهش کرده باشد و علاوه بر کار علمی از نظر عملیاتی نیز صاحب تجربه باشد

مهران آقایی مدیر خانه خلاق مهروتک در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آژیراک موفقیت و پیشرفت در حوزه علم و فناوری را حاصل اعتماد به تجربه‌های موفق در دنیا دانست و گفت: باید به ساختار‌هایی در جهان همچون آمریکا و هلند که قبلا امتحان‌شان را پس داده و این زیست بوم را توسعه داده‌اند و توانستند استارتاپ‌های میلیارد دلاری را ایجاد کنند توجه کنیم.

وی ادامه داد: پس ما نیاز نیست که چرخ را از اول اختراع کنیم و فقط کافی است مدل‌هایی که در دنیا هست را مطالعه کنیم و باور داشته باشیم که توانایی پیشرفت در حوزه علم و فناوری را داریم. 

آقایی در ادامه ویژگی‌هایی را برای معاون علمی موفق در دولت چهاردم به منظور پیشبرد اهداف علمی در کشور ذکر کرد و گفت: ما شخصی را به عنوان معاون علمی می‌خواهیم که به روز باشد و دارای تحصیلات با مدرک درجه یک باشد. 
 
مدیر خانه خلاق مهروتک تجربه عملیاتی معاون علمی و فناوری را به عنوان شاخص مهم عنوان کرد و افزود: معاون علمی آینده باید نسبت به اکوسیستم‌های نوآوری جهان شناخت داشته باشد و یک ادم صرفا علمی نباشد، زیرا چنین شخصیتی در جریان ظرافت‌های موضوع نیست باید عملیاتی باشد و تجربه حضور در یک استارتاپ را داشته باشد.

آقایی خاطر نشان کرد: ما به فردی نیاز داریم که درباره اکوسیستم‌های مختف دنیا پژوهش کرده باشد و علاوه بر کار علمی از نظر عملیاتی نیز صاحب تجربه باشد.

علم و عمل دو کلید اصلی انتخاب معاون علمی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علم و عمل دو کلید اصلی انتخاب معاون علمی " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علم و عمل دو کلید اصلی انتخاب معاون علمی "، کلیک کنید.