روزنامه‌ی اطلاعات به نفع مستضعفین مصادره شد/ چه کسی این حکم را امضا کرد

روزنامه‌ی اطلاعات به نفع مستضعفین مصادره شد/ چه کسی این حکم را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری آژیراک، آخر وقت روز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۵۸ دادستانی انقلاب حکمی را درخصوص ضبط و مصادره اموال منقول و غیرمنقول سناتور عباس مسعودی، بنیان‌گذار متوفی موسسه اطلاعات، به بنیاد مستضعفین صادر کرد. متن این حکم که همان روز در روزنامه کیهان منتشر شد به این شرح بود:

بنیاد مستضعفین

چون عباس مسعودی متوفی، صاحب موسسه اطلاعات، از پایه‌گذاران رژیم طاغوت بوده و موسسه‌اش کاملا در اختیار رژیم قرار داشته و بر سیاست‌های استعماری آنان صحه گذارده است و آن‌چه به دست آورده و از خود به جای گذاشته غیرمشروع است و متعلق به مستضعفین است، لازم است بنیاد محترم تمام اموال منقول و غیرمنقول او و فرزندانش و اقارب نزدیک وابسته به او را از جمله موسسه‌ی اطلاعات و شرکت ایران‌چاپ را تحویل گرفته و در اداره و رسیدگی به آن‌ها و خصوصا توجه به وضع کارمندان و کارگران شریف آن، مساعی لازم به عمل آورند و کوشش نمایند.

 دادستان انقلاب اسلامی مرکز – احمد آذری قمی

۲۳۲۵۹

روزنامه‌ی اطلاعات به نفع مستضعفین مصادره شد/ چه کسی این حکم را امضا کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روزنامه‌ی اطلاعات به نفع مستضعفین مصادره شد/ چه کسی این حکم را امضا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روزنامه‌ی اطلاعات به نفع مستضعفین مصادره شد/ چه کسی این حکم را امضا کرد"، کلیک کنید.