لزوم ورود بهورزان به موضوع جوانی جمعیت/ضرورت لحاظ بودجه مناسب برای اجرای قانون

لزوم ورود بهورزان به موضوع جوانی جمعیت/ضرورت لحاظ بودجه مناسب برای اجرای قانون

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت بر ورود بهورزان به موضوع جوانی جمعیت تاکید کرد.

به گزارش آژیراک و بنابر اعلام وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، با تاکید بر لزوم تعیین بودجه مناسب برای اجرای قانون جوانی جمعیت، تاکید کرد: در حوزه جوانی جمعیت باید نگاه سیستمی داشته باشیم و بهتر است بهورزها را وارد برنامه جوانی جمعیت کنیم و در این زمینه باید مشوق هایی را نیز برای آنان درنظر بگیریم.

 جلسه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شکیبا محبی تبار، دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت، دکتر فاطمه محمدبیگی، رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده، دکتر امیرحسین بانکی‌ پور، رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و اعضای این قرارگاه، امروز 16 مهرماه 1403 در ستاد وزارت بهداشت، برگزار شد

پایان خبر آژیراک

لزوم ورود بهورزان به موضوع جوانی جمعیت/ضرورت لحاظ بودجه مناسب برای اجرای قانون

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم ورود بهورزان به موضوع جوانی جمعیت/ضرورت لحاظ بودجه مناسب برای اجرای قانون" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم ورود بهورزان به موضوع جوانی جمعیت/ضرورت لحاظ بودجه مناسب برای اجرای قانون"، کلیک کنید.