صدور بیش از ۵ هزار فقره سند تک‌برگ برای اراضی دولتی خوزستان

صدور بیش از ۵ هزار فقره سند تک‌برگ برای اراضی دولتی خوزستان

آژیراک/خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای اجرای قانون حدنگاری، طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از پنج هزار فقره سند مالکیت تک برگ برای اراضی دولتی خوزستان صادر شده است.

مرتضی میثاقی در گفت و گو با آژیراک با اشاره به لزوم اجرای قوانین مربوط به حوزه املاک و زمین اظهار کرد: این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار و در راستای انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان اسناد و املاک و نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، بروزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از جمله اهداف مهم قانون جامع حدنگار است.

میثاقی ادامه داد: در راستای انجام عملیات ثبتی و اخذ سند، ۱۰ هزار و ۵۰۰ فقره سند با اولویت سایت‌های جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در قالب ۹ قرارداد صادر شده است.

وی عنوان کرد: در اجرای این قانون، دریافت اسناد دیگری هم در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان آبان ماه سال جاری نیز این اسناد صادر و تحویل اداره کل راه شهرسازی شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اخذ اسناد تک‌برگی باعث شفافیت در امور ثبتی می‌شود. همچنین پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه و باکیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

پایان خبر آژیراک

صدور بیش از ۵ هزار فقره سند تک‌برگ برای اراضی دولتی خوزستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور بیش از ۵ هزار فقره سند تک‌برگ برای اراضی دولتی خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور بیش از ۵ هزار فقره سند تک‌برگ برای اراضی دولتی خوزستان"، کلیک کنید.