عراقچی عازم بحرین و کویت شد

عراقچی عازم بحرین و کویت شد

سیدعباس عراقچی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای کشورمان راجع به تحولات منطقه، در رأس هیئتی رسمی عازم بحرین و کویت شد.

به گزارش خبرگزاری آژیراک، سیدعباس عراقچی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای کشورمان راجع به تحولات منطقه، در رأس هیئتی رسمی عازم بحرین و کویت شد.

بنابراین گزارش، پیش از این عراقچی در سفر به استانبول برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه کشور‌های حوزه قفقاز جنوبی و همسایگان موسوم به (۳+۳) با همتایان خود از کشورهای اردن، مصر، ترکیه، ارمنستان، روسیه، عربستان و نمایندگانی از جنبش حماس دیدار و گفت‌وگو کرده بود. همچنین وی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

ناگفته نماند که شانزدهمین اجلاس سران گروه بریکس قرار است روزهای اول تا سوم آبان در کازان روسیه برگزار شود و «مسعود پزشکیان» به عنوان یکی از سران کشورهای عضو بریکس بنا به دعوت رسمی رئیس‌جمهور روسیه در این نشست حضور خواهد داشت.

 

عراقچی عازم بحرین و کویت شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عراقچی عازم بحرین و کویت شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عراقچی عازم بحرین و کویت شد"، کلیک کنید.