آمریکا 11 فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد

آمریکا 11 فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد

آمریکا 11 فرد و نهاد سوریه را به بهانه اینکه تسهیل کنندگان مالی و قاچاقچیان غیرقانونی مواد مخدر در حکومت بشار اسد در سوریه هستند، تحریم کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «امروز دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) 11 فرد و نهاد حامی حکومت بشار اسد رییس جمهور سوریه که از طریق تسهیل نقل و انتقالات مالی غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر از این رژیم حمایت می کردند، تحریم کرد.»

وزارت خزانه داری آمریکا ادامه داد: « سوریه به تولیدکننده و صادرکننده پیشرو کپتاگون تبدیل شده است. این ماده یک محرک از نوع آمفتامین بسیار اعتیادآور است که به طور غیرقانونی در سراسر خاورمیانه و اروپا قاچاق می شود.»

برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: «رژیم اسد به استفاده از طرح های مختلف برای فرار از تحریم ها از جمله قاچاق مواد مخدر غیرقانونی، بهره برداری از مبادلات ارزی و استفاده از تجارت های به ظاهر مشروع ادامه می دهد. »

آمریکا 11 فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا 11 فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا 11 فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد"، کلیک کنید.