اقامت بیش از 113 هزار مسافر نوروزی در لرستان

اقامت بیش از 113 هزار مسافر نوروزی در لرستان

آژیراک/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت 113 هزار و 421 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی استان خبر داد.

عطا حسن پور امروز نهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از این میزان اسکان و اقامت تعداد 29 هزار و 364 نفر در اقامتگاه های رسمی نظیر هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه های بومگردی اسکان و اقامت داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از این تعداد؛ 81 هزار و 477 نفر در اقامتگاه های غیررسمی و 2 هزار و 580 نفر در اقامتگاه های اضطراری اسکان یافته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: این تعداد مسافر نوروزی در بازه زمانی 25 اسفند سال گذشته تا 8 فروردین در مراکز یاد شده حضور و اقامت داشته اند.

حسن پور در ادامه با اشاره به 249 مورد بازدید نظارتی از مراکز و اماکن یاد شده ادامه داد: در مدت یاد شده 168 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و 56 مورد از رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی انجام شده است.

پایان خبر آژیراک

اقامت بیش از 113 هزار مسافر نوروزی در لرستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامت بیش از 113 هزار مسافر نوروزی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامت بیش از 113 هزار مسافر نوروزی در لرستان"، کلیک کنید.