پمپیو به ترامپ چراغ سبز نشان داد

پمپیو به ترامپ چراغ سبز نشان داد

به گزارش آژیراک با قطعی شدن نامزدی دونالد ترامپ به عنوان نماینده جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا و همچنین با امتناع مایک پنس معاون سابق او از تمجید و حمایت رییس جمهور سابق، گمانه زنی ها پیرامون معاون انتخابی او شروع شده است.

مایک پمپیو روز چهارشنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره معاونت دولت ترامپ چیست گفت: اگر این فرصت به من داده شود یا رییس جمهور این را از من بخواهد و بدانم که می توانم کار موثری انجام دهم، قطعاً با چنین پیشنهادی موافقت خواهم کرد.

به نقل از ایرنا در فهرست نام افرادی که ترامپ در مصاحبه ماه فوریه (اسفند) با فاکس نیوز به عنوان گزینه های احتمالی این سمت عنوان کرد، نام پمپیو به چشم نمی خورد. او معیار گزینش خود برای سمت معاونت را قابلیت او برای احراز سمت ریاست جمهوری در صورت جانشینی خود ذکر کرد.

پمپیو پیش از ریاست جمهوری دونالد ترامپ از منتقدین او بود اما در انتخابات سال 2016 به توصیه مایک پنس به سمت ریاست آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) در دولت ترامپ منصوب شد و اکنون از حامیان وفادار ترامپ محسوب می شود.

311311

پمپیو به ترامپ چراغ سبز نشان داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پمپیو به ترامپ چراغ سبز نشان داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پمپیو به ترامپ چراغ سبز نشان داد"، کلیک کنید.