افزایش دما در مازندران و پتانسیل آتش سوزی جنگل ها طی دو روز آینده

افزایش دما در مازندران و پتانسیل آتش سوزی جنگل ها طی دو روز آینده

آژیراک/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار جوی سطح زرد شماره 4 هواشناسی مازندران و افزایش دمای هوا در روزهای شنبه 22 و یکشنبه 23 اردیبهشت خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با آژیراک با اشاره به استقرار کم فشار سطح زمین و شکل گیری جریانات گرم جنوبی از هشدار جوی خبر داد.

وی با اشاره به زمان فعالیت این سامانه افزود: در روزهای شنبه 22  و یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 این سامانه در منطقه اثر سطح استان مازندران فعال خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به نوع مخاطره جوی طی دو روز آینده گفت: افزایش محسوس دما، وزش باد گرم گاهی نسبتاً شدید، افزایش پتانسیل آتش سوزی در جنگل ها، ایجاد تنش دمایی در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها، احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مورد انتظار است.

اسدی گفت: اجتناب از روشن کردن آتش در جنگل ها، تنظیم دمای مرغداری ها و گلخانه ها، احتیاط در تردد در محورهای کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه تاکید می شود.

پایان خبر آژیراک

افزایش دما در مازندران و پتانسیل آتش سوزی جنگل ها طی دو روز آینده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش دما در مازندران و پتانسیل آتش سوزی جنگل ها طی دو روز آینده" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش دما در مازندران و پتانسیل آتش سوزی جنگل ها طی دو روز آینده"، کلیک کنید.