لاپید: بن گویر با یک کلمه اسراییل را رسوای عالم کرد

لاپید: بن گویر با یک کلمه اسراییل را رسوای عالم کرد

به گزارش آژیراک «یاییر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز با انتشار پست جدیدی در حساب خود در پلتفرم ایکس نوشت: «هیچ گاه وزیری در کابینه تا این اندازه به امنیت اسراییل و وجهه بین المللی آن آسیب وارد نکرده است.»

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، لاپید در ادامه گفت: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی با انتشار توییتی نابخشودنی متشکل از یک کلمه و آن کلمه «مسخره» است، موفق شد «اسراییل» را مورد تمسخر قرار داده و آن را از تهران گرفته تا واشنگتن رسوا کند.

پیش از این بن گویر با انتشار توییتی درباره حادثه بامداد امروز در اصفهان از مسیولیت رژیم صهیونیستی در این حادثه خبر داد و آن را حمله ای «ضعیف و مسخره» از سوی این رژیم توصیف کرد.

این در حالیست که ایران بارها به تل آویو نسبت به عواقب هرگونه اشتباه جدید و ماجراجویی هشدار داده است.

311311

لاپید: بن گویر با یک کلمه اسراییل را رسوای عالم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاپید: بن گویر با یک کلمه اسراییل را رسوای عالم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاپید: بن گویر با یک کلمه اسراییل را رسوای عالم کرد"، کلیک کنید.