منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

به گزارش خبرگزاری آژیراک، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه ی خبرنامه ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS 18 اشاره کرد.

براساس گزارش مجله آژیراک، گرمن می گوید iOS 18 افزون بر ویژگی های هوش مصنوعی، با به روزرسانی بزرگی برای اکثر اپلیکیشن های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می گیرد.

iOS 18 به عنوان یکی از بزرگ ترین به روزرسانی های سیستم عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی های جدیدی را در سراسر سیستم عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش های قبلی، می گوید که صفحه ی اصلی آیفون دارای قابلیت های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می توانند آزادانه آیکون ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS 18 باعث می شود طراحی اپلیکیشن ها «ماژولارتر» و به روزرسانی و سفارشی سازی آن ها آسان تر شود.

ظاهرا اپل به دنبال همگون کردن المان های رابط کاربری در اپلیکیشن های مختلف خود است و این کار باعث می شود که تیم های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن ها را در گذر زمان راحت تر به روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می شود.

اتظار می رود اپل در WWDC 2024 در تاریخ 10 ژوین (21 خرداد) از iOS 18 و قابلیت های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

227227

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!"، کلیک کنید.