چهره برتر سال 1402 هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

چهره برتر سال 1402 هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

آژیراک/خوزستان در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین آرش نیک نژاد نقاش و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره برتر سال 1402 هنر انقلاب اسلامی و علی اکبر فلاحی و گروه زهراییون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند. 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که شامگاه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، گفت: موج جریان و رودخانه خروشان نهضت هنر انقلاب رو به جلو در حال حرکت موثر است.

به گزارش آژیراک، محمد شهباز گهرویی اضافه کرد: قدردان همه ارکان این نهضت هستیم. به امید آن روز که راویان آزادی قدس شریف باشیم.

او با اشاره به انتخاب چهره و هسته برتر هنر انقلاب گفت: انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان در بین این همه ستاره درخشان کار سختی است و افرادی که امشب به این عنوان برتر دست می یابند نماینده این خانواده بزرگ هستند.

وی تاکید کرد: نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته موثر و جریان ساز شده است .

پایان خبر آژیراک

چهره برتر سال 1402 هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهره برتر سال 1402 هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهره برتر سال 1402 هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد"، کلیک کنید.