آبی اناری ها جدال بزرگ هفته را بردند / ژاوی مچ سیمیونه را خواباند

آبی اناری ها جدال بزرگ هفته را بردند / ژاوی مچ سیمیونه را خواباند

هفته بیست ونهم لالیگا یکشنبه شب با برگزاری 5 بازی پیگیری شد و در مهم ترین بازی بارسلونا موفق شد اتلتیکومادرید را شکست دهد.

به گزارش آژیراک، بارسلونا در هفته بیست ونهم لالیگا در متروپولیتانو میهمان اتلتیکو مادرید بود و این جدال حساس با پیروزی قاطع و 3 بر صفر شاگردان ژاوی به پایان رسید.

ژوآیو فلیکس در نیمه نخست برای بارسلونا گلزنی کرد و خشم هواداران اتلتیکو را برانگیخت.

در نیمه دوم هم این کاتالان ها بودند که با ارایه نمایشی ایده آل با گل های لواندوفسکی و لوپس نتیجه بازی را 3 بر صفر کردند.

با این پیروزی بارسلونا سرانجام موفق شد از ژیرونا در جدول رده بندی عبور کند و با 64 امتیاز و 2 امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم بایستد. حالا شاگردان ژاوی نزدیک ترین تعقیب کننده مادریدی ها هستند و 8 امتیاز با این تیم فاصله دارند.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

سویا 1 – 2 سلتاویگو

لاس پالماس 0 – 1 آلمریا

ویاریال 1 – 0 واانسیا

رایو وایوکانو 2 – 0 ریال بتیس

پایان خبر آژیراک

آبی اناری ها جدال بزرگ هفته را بردند / ژاوی مچ سیمیونه را خواباند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آبی اناری ها جدال بزرگ هفته را بردند / ژاوی مچ سیمیونه را خواباند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آبی اناری ها جدال بزرگ هفته را بردند / ژاوی مچ سیمیونه را خواباند"، کلیک کنید.