از شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود

از شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود

به گزارش آژیراک، محمد کاملی دیرستانی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: : طبق تحلیل نقشه ها و مُدل های هواشناسی روز جاری وزش بادهای جنوب شرقی بر روی دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس پیش بینی می شود و در ساعت های بعدازظهر نیز ناپایداری جوی در بلندی های استان مورد انتظار است.

وی ادامه داد: امروز به ویژه در ساعت های صبح تا ظهر در مناطق دریایی استان، وزش بادهای جنوب شرقی و در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب در پاره ای نقاط استان به ویژه بلندی ها، رشد ابرهای همرفتی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: از این رو توصیه می شود که هم استانی ها از صعود به بلندی ها و قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: در سایر نقاط استان نیز که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه ای، خیزش گردوخاک و کاهش موقتی کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

وی گفت: در این مدت دریا نیز متلاطم خواهد بود و توصیه می‌شود رفت و آمد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط لازم صورت پذیرد.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیان کرد: فردا دوشنبه نیز در ساعت های صبح تا ظهر وزش بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی استان پیش بینی می شود.

وی کمینه دما و بیشینه رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۳۱ درجه و ۸۷ درصد و شهر قشم را ۳۲ و ۸۵ درصد اعلام کرد.

۴۶

از شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود"، کلیک کنید.