برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه تعیین شده

برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه تعیین شده

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد.

به گزارش آژیراک، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد و گفت: از دانش آموزان تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند.

وی در ادامه از دانش آموزان خواست تا از هرگونه اطلاع یابی در این خصوص آن هم از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu ، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان ها و مناطق به آدرس https://medu.gov.ir/fa/node/181647 خواهد بود.

پایان خبر آژیراک 

برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه تعیین شده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه تعیین شده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه تعیین شده"، کلیک کنید.