جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار تن کالا در لرستان

جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار تن کالا در لرستان

آژیراک/لرستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱۸۷ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان طی ۴ ماهه سال جاری جابجا شده است.

رضا عبدی با اعلام این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱۸۷ تن انواع کالا در قالب ۱۰۷ هزار و ۷۸۴ فقره بارنامه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

وی به تعداد شرکت‌های حمل و نقل کالا در استان اشاره کرد و افزود: جمعا ۱۲۱ شرکت حمل و نقل در استان فعالیت دارد.

عبدی یادآور شد: همچنین طی سال جاری ۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان افتتاح شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان به میانگین عمر ناوگان باری استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۶۲ سال است.

وی اضافه کرد: این میزان در مقایسه با نرم کشوری با ۱۹.۴۴ سال ، نزدیک به دو سال عمر ناوگان باری استان جوان‌تر است.

عبدی تصریح کرد: تعداد کل ناوگان باری استان ۱۲ هزار و ۲۶۹ و تعداد رانندگان بخش حمل و نقل باری استان ۲۰ هزار و ۲۳۸ راننده است.

پایان خبر آژیراک

جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار تن کالا در لرستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار تن کالا در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار تن کالا در لرستان"، کلیک کنید.