دانلود آهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی مخصوص کودکان

دنیای اطراف ما با موسیقی ها و صداهای مختلف پر شده، از هیاهوی خیابان و مدرسه گرفته تا دلنواز ترین آهنگ ها و موسیقی ها. شاید کمی دور از انتظار باشد که بدانید موسیقی تاثیر مثبتی بر آموزش زبان انگلیسی به کودکان می گذارد. طبق تحقیقی که سال 2016 در دانشگاه کالیفرنیا انجام شد، موسیقی تاثیر زیادی در رشد ذهن کودک بخصوص در سالهای اول زندگی می گذارد، الخصوص موسیقی به تقویت مهارت های شنیداری و خواندنی کودک کمک زیادی می کند. نه تنها این مطالعه بلکه در سال های اخیر تعداد زیادی مطالعه و تحقیق با موضوع تاثیر موسیقی بر ذهن کودکان انجام شده که تفسیر و توضیح همه آنها از بحث این مقاله خارج است.

دانلود آهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی مخصوص کودکان

تا این حد بدانید که موسیقی مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر ذهن کودک، تشخیص صداها و یادگیری زبان انگلیسی بگذارد.

دوران نوجوانی بهترین زمان برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی است. همان طور که می دانید  راه های مختلفی برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد اما بیشتر آن ها خسته کننده هستند و هیچ جذابیتی برای نوجوانان ندارند؛ به همین دلیل تعداد زیادی از زبان آموزان پس از شروع یادگیری زبان انگلیسی آن را نیمه کاره رها می کنند. ما در این پست به کودکان و نوجوانان کمک می کنیم تا با لذت و شادی زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. برای خرید لباس السا فروزن به فروشگاه های ما مراجعه نمایید.

خوب است بدانید یکی از ساده ترین و لذت بخش ترین شیوه های تقویت و آموزش زبان انگلیسی کودکان در خانه، استفاده از موسیقی و آهنگ است. ولی به این نکته توجه داشته باشید که تنها گوش دادن به موسیقی نمی تواند زبان انگلیسی شما را تقویت کند. ما در این پست به شما نکاتی یاد می دهیم که با رعایت آن ها به راحتی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و همین طور بهترین آهنگ های انگلیسی برای تقویت زبان را نیز به شما معرفی می کنیم.

معرفی آهنگ I See the Light برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان

این آهنگ جذاب برای انیمیشن گیسو کمند ساخته شده و توسط Mandy Moore و Zachary Levi خوانده شده است. انیمیشن گیسو کمند در سال 2010 ساخته شد و در همان زمان شهرت زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. موسیقی و آهنگی نیز که در این انیمیشن استفاده شده است جزو موسیقی های زیبا و پرطرفدار است. همچنین کلمات و عبارات کاربردی زیادی نیز در این آهنگ وجود دارد. ما این کلمات و عبارات پرکاربرد را به همراه ترجمه متن این آهنگ برای شما آماده کرده ایم تا از آن ها استفاده کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید

موسیقی ابزاری کاربردی در آموزش زبان است. مزایای استفاده از اهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان کودکان را می توان به صورت زیر برشمرد:

  • همراه کردن آموزش زبان انگلیسی با این ابزار شانس یادگیری کودکان را افزایش می دهد. ریتم و داستان موجود در موسیقی دو فاکتور مهم در تسهیل یادگیری کودکان با استفاده از این ابزار کمک اموزشی هستند. تعداد شخصیت های کارتونی دخترانه که دختر بچه ها دوست دارند زیاد است.
  • تقویت لیسنینگ از دیگر مزایای اهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان است. گوش دادن حتی به صورت منفعلانه می تواند باعث تقویت این مهارت شود.
  • موسقی باعث افزایش تمرکز و اشتیاق بیشتر کودک برای یادگیری مباحث زبان می شود.
  • گوش دادن مداوم به کلمات و جملات زبان انگلیسی در موسیقی باعث تقویت انواع لهجه های انگلیسی کودک می شود.
  • گوش دادن به موسیقی نقش مثبتی در یادگیری زبان محاوراتی کودک دارد. آموزش زبان انگلیسی به کودکان با موسیقی مهارت مکالمات در موضوعات روزمره را تقویت می کند.
  • برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی کودکان از طریق موسیقی باید گزینه ای انتخاب کرد که کودک به آن علاقه داشته باشد. در این مرحله باید دقت عمل داشت. انتخاب اشتباه آهنگ، تاثیری در روند یادگیری کودک نخواهد داشت و علاقه او را کاهش می دهد. توجه به نکات زیر در انتخاب بهترین اهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان کودکان مفید می باشد:
    • با توجه به مبحث آموزشی مورد نظر برای کودکان آهنگ انتخاب کنید.
    • موسیقی های دشوار روشی منطقی برای آموش زبان کودکان نیستند.
    • ساعت های طولانی و بدون وقفه را برای آموزش همراه با موسیقی در نظر نگیرید.
    • گرچه موسیقی نقش مهمی در روند یادگیری کودک دارد، اما نباید انتظار معجزه از آن داشته باشید. استفاده از سایر روش های آموزشی چون بهترین پادکست های انگلیسی، فیلم، کتاب ها و … باید به عنوان تکمیل کننده این روش مورد استفاده قرار گیرند. آهنگ هایی با لغات اندک و ساده انتخاب بهتری هستند.
    • از فلش کارت های آموزش لغات مرتبط با موسیقی استفاده کنید. فلش کارت های تصویری می توانند کلمات جدید را بهتر در ذهن کودکان ماندگار می سازند.
    • چنانچه این روند آموزشی برای کودک مفید باشد، می توانید با خواندن یک آهنگ سرگرم کننده در ساعات پایانی کلاس به او پاداش دهید.
    • همراه با کودک از روی متن آهنگ بخوانید. این تکنیک به تقویت درک مطلب، گسترش دایره واژگان و نیز املای صحیح کلمات کمک می کند.
    • برای دریافت بهترین نتیجه از آموزش زبان انگلیسی کودکان با موسیقی، آنها را به صحبت کردن درباره موضوع آهنگ تشویق کنید.
    • آموزش زبان انگلیسی به کودکان با موسیقی را با نقاشی همراه کنید. برای دریافت بازدهی بیشتر یادگیری کودک، از او بخواهید تا آنچه را گوش داده روی کاغذ نقاشی کند.
    • ویدیو کلیپ های همراه با تصاویر رنگی و حرکات سریع اشتیاق کودک را به یادگیری بیشتر می کنند

 ریتم ها به یادگیری زبان انگلیسی کودکان کمک می کنند

شعر و موسیقی یکی از موثرترین روش های آموزش زبان برای تمام سنین است. در این بین، استفاده از این فعالیت های ریتمیک برای کودکان در مقایسه با سایر رده های سنی لذت بخش تر می باشد.  حتما یک لباس دخترانه سفید برفی را برای دخترها بخرید.

اشتیاق کودک به یادگیری و تمایل او برای شرکت در فعالیت های کلاسی را افزایش می دهد. انتخاب صحیح اهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان کودکان این تاثیر را دوچندان می کند. آهنگ های معرفی شده در این محتوا با هدف افزایش تمرکز و اشتیاق کودک برای یادگیری انتخاب شده اند. چنانچه شما نیز تجربه مفیدی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانلود آهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی مخصوص کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانلود آهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی مخصوص کودکان"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.